Поурочне планування (2-4)

2 клас
Урок 1. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика».
Урок 2. Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.
Урок 3. Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації.
Урок 4. Пристрої для роботи з інформацією.
Урок 5. Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.
Урок 6. Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу.
Урок 7. Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво).
Урок 8. Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів.
Урок 9. Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.
Урок 10. Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.
Урок 11. Початкові уявлення про Інтернет.
Урок 12. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка.
Урок 13. Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.
Урок 14. Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.
Урок 15. Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах.
Урок 16. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови.
Урок 17. Поняття ком’ютерної графіки.
Урок 18. Програми для створення за змінювання графічних зображень.
Урок 19. Змінювання готових зображень.
Урок 20. Створення зображень. Зображення з геометричних фігур.
Урок 21. Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.
Урок 22. Створення зображень за зразком.
Урок 23. Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.
Урок 24. Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.
Урок 25. Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.
Урок 26. Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці.
Урок 27. Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.
Урок 28. Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.
Урок 29. Порівняння двох або більше предметів.
Урок 30. Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів.
Урок 31. Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками.
Урок 32. Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення.
Урок 33. Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення різних предметів.
Урок 34. Робота з розвиваючими програмами.
Урок 35. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

3 клас
Урок 1. Правила поведінки в комп’ютерному класі. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними.
Урок 2. Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.
Урок 3. Поняття веб-сторінки, її адреси.
Урок 4. Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки.
Урок 5. Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів).
Урок 6. Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео.
Урок 7. Роль інформації в житті людини.
Урок 8. Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео.
Урок 9. Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією.
Урок 10. Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями.
Урок 11. Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню.
Урок 12. Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними.
Урок 13. Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах.
Урок 14. Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону.
Урок 15. Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур.
Урок 16. Доповнення малюнка підписом чи коментарем.
Урок 17. План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.
Урок 18. Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем.
Урок 19. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.
Урок 20. Істинні й хибні висловлювання.
Урок 21. Логічне слідування.
Урок 22. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».
Урок 23. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.
Урок 24. Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів.
Урок 25. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури.
Урок 26. Доповнення текстів зображеннями.
Урок 27. Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.
Урок 28. Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).
Урок 29. Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.
Урок 30. Середовище створення презентацій.
Урок 31. Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.
Урок 32. Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.
Урок 33. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.
Урок 34. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.
Урок 35. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

4 клас
Урок 1. Правила поведінки в комп’ютерному класі.
Урок 2. Електронні карти та віртуальні подорожі.
Урок 3. Доповнення власної карти мітками.
Урок 4. Схеми та діаграми.
Урок 5. Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.
Урок 6. Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.
Урок 7. Створення колажу із зображень.
Урок 8. Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі.
Урок 9. Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.
Урок 10. Абзаци, посилання, заголовки, зміст.
Урок 11. Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.
Урок 12. Списки. Послідовні списки у текстах.
Урок 13. Таблиці. Доповнення готових таблиць.
Урок 14. Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.
Урок 15. Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням.
Урок 16. Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування.
Урок 17. Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів.
Урок 18. Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів.
Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів.
Урок 19. Сучасні пристрої для співпраці.
Урок 20. Алгоритми з розгалуженням.
Урок 21. Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.
Урок 22. Алгоритми з циклами.
Урок 23. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.
Урок 24. Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.
Урок 25. Використання логічних висловлювань з «якщо - то...».
Урок 26. Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей.
Урок 27. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.
Урок 28. Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.
Урок 29. Складові комп’ютера.
Урок 30. Пристрої введення та виведення інформації.
Урок 31. Зберігання інформації. Носії інформації.
Урок 32. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.
Урок 33. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
Урок 34. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.
Урок 35. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

1 коментар:

  1. скиньте будь ласка Урок 21. Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів. 2 клас

    ВідповістиВидалити