Інформатика. 2-4 класи
http://informaticsmon24-new.ed-era.com/opus_zmyn.htmlСпрощення та оновлення програми “Інформатика” для загальноосвітніх навчальних закладів, школа І ступеню, здійснилась в результаті громадського обговорення, а саме пропозицій:
- видалити або скоротити теми Повторення і систематизація навчального матеріалу за минулий рік, Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за поточний рік;
- 2 клас: Теми Основні складові комп’ютера, Історія обчислювальних пристроїв, Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів;
- 3 клас: Файли та папки. Вікна та операції над вікнами;
- 4 клас: Файл. Папка. Операції над папками і файлами.Перелічені теми були видалені, натомість, необхідний для вивчення зміст з видалених тем було додано в інші теми. Натомість за численними пропозиціями була повернута тема з пропедевтики програмування “Команди і виконавці” в 2 клас без вживання слова “алгоритми”. За пропозиціями була додана тема “Текст” у 3 класі.
Спрощення термінів:
- Замінено інформаційні процеси на дії з інформацією, редагування, форматування на змінювання.
- Замінено у сферах діяльності людини.
- Замінено повідомлення, відомості, дані на інформація.
- Замінено гіперпосилання на посилання.
- Замінено слова операція, процес на простіші за змістом.
- Видалено тему об’єкт та не вживається більше значення властивостей об’єктів, натомість замінено на різні терміни, об’єкт зустрічається, але край рідко.
- Додано Учень/учениця використовує у своєму мовленні..., щоб уникнути додавання складних термінів під час написання підручників.
За рахунок вивільненого змісту та видалення тем, що не несли змістового наповнення даними науки “Інформатика” було додано:
- ознайомлення з середовищами для читання текстів - в темі Текст; робота з картами - в темі Графіка;
- ознайомлення зі схемами (графами), діаграмами - в темі Графіка - з акцентом на вміння орієнтуватись в даному графічному зображенні, доповнювати готові схеми, прості дитячі діаграми;
- перетворювати текстову та числову інформацію в графічну, у вигляді схем, діаграм з наданням вчителем шаблонів цих графічних зображень.Опис змісту та державні вимоги... мають нове формулювання з передбаченням, що дитина зможе практично виконати дії на стаціонарному, портативному, будь-якому мобільному пристрої, не залежно від різноманіття операційних систем і не залежно від того в інстальованій програмі на ПК буде виконувати чи в хмарному середовищі.
Не враховано пропозиції, що несуть загальний характер: розпочати вивчати інформатику з 3 класу, пропозиції щодо конкретного програмного забезпечення (у програмах не згадуються назви конкретних ПЗ), пропозиція не включати підтримку навчальних предметів взагалі, пропозиції ввести нові складні для дитини терміни, пропозиції додати в програму детальний опис покрокових дій дитини під час практичних завдань.
Читати більше: https://drive.google.com/file/d/0B5VDJLUGfqDueFdrLVFrRTEwc0k/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар