Кейс-урок «Тварини взимку. Як зимують птахи. Зимуючі та осілі птахи» . Автор – Тетяна Гребенюк. Кейс-урок складається з 11 етапів.
ЕТАП ПЕРШИЙ
Як зимують звірі взимку. Пригадування вивченого про зимівлю звірів:
ЕТАП ДРУГИЙ
Яка користь від птахів? Що було б, коли б птахів не було? Дебати. Виступи «екологів» з кожної групи.
ЕТАП ТРЕТІЙ
Розповідь учителя про перелітних птахів. «Детективи» – про зимуючих птахів:
ЕТАП ЧЕТВЕРТИЙ
Кейс «Пташина математика»:
ЕТАП П’ЯТИЙ
Музична фізхвилинка: «Пісенька про горобчика».
ЕТАП ШОСТИЙ
Кейс «Зимівля птахів у рідній мові»:
ЕТАП СЬОМИЙ
Дитяча творчість «Пташиний світ»: виставка дитячих робіт.
ЕТАП ВОСЬМИЙ
Кейс « Пташиних загадок».
ЕТАП ДЕВ’ЯТИЙ
«Літературна морока» – про життя птахів узимку у віршах:
ЕТАП ДЕСЯТИЙ
«Лайфхакери» – презентація сучасних годівничок:
ЕТАП ОДИНАДЦЯТИЙ
Рефлексія та самооцінювання:
Повний матеріал уроку (разом з усіма фото, відео та малюнками) можна скачати ТУТ.
Джерело: https://uk.etcetera.media/diti-budut-v-zahvati-avtorskiy-keys-urok-dlya-molodshoyi-shkoli.html
ЕТАП ПЕРШИЙ
Як зимують звірі взимку. Пригадування вивченого про зимівлю звірів:
- Презентація ЛЕПБУКА «Як звірі готуються до зими»;
- Кадри з фільму «Життя тварин узимку» та бесіда, як вони зимують.
- Тест-гра «Які тварини сплять взимку»;
- Пісенька «Чому ведмідь спить узимку».
ЕТАП ДРУГИЙ
Яка користь від птахів? Що було б, коли б птахів не було? Дебати. Виступи «екологів» з кожної групи.
- Висловлення, міркування дітей;
- Слухання «Пташиних голосів»;
- Метод «Обери позицію» або « Голосування». Що страшніше для птахів узимку – голод чи холод? Обговорення.
ЕТАП ТРЕТІЙ
Розповідь учителя про перелітних птахів. «Детективи» – про зимуючих птахів:
- З кожної групи («Снігурі», «Шишкарі», «Синички» та «Горобці») обираються «детективи», які готували матеріал про зимуючих птахів;
- «Детективи» – про зимуючих птахів (одночасний перегляд відео).
ЕТАП ЧЕТВЕРТИЙ
Кейс «Пташина математика»:
- Робота в групах «Снігурі», «Горобці», «Синиці», «Шишкарі».
ЕТАП П’ЯТИЙ
Музична фізхвилинка: «Пісенька про горобчика».
ЕТАП ШОСТИЙ
Кейс «Зимівля птахів у рідній мові»:
- Кейс-завдання «Відгадування анаграм»;
- Ділимо для переносу назви всіх птахів;
- «Мозковий штурм» (скласти найдовше речення).
ЕТАП СЬОМИЙ
Дитяча творчість «Пташиний світ»: виставка дитячих робіт.
ЕТАП ВОСЬМИЙ
Кейс « Пташиних загадок».
ЕТАП ДЕВ’ЯТИЙ
«Літературна морока» – про життя птахів узимку у віршах:
- Аналіз творів з літературного читання про птахів узимку (Ліна Костенко «Синички на снігу», Анатолий Качан «Крихта хліба»);
- Ситуативна вправа «Скуштуй крихту і скажи, що ти відчуваєш…»;
- Гра «Загадки-добавлянки».
ЕТАП ДЕСЯТИЙ
«Лайфхакери» – презентація сучасних годівничок:
- Що покласти в годівницю?
- Колективне складання меню для птахів;
- Триллер з життя птахів.
ЕТАП ОДИНАДЦЯТИЙ
Рефлексія та самооцінювання:
- Інтерактивна гра «Мікрофон»;
- Оцінювання (за допомогою смайликів);
- пісня «Снігурі».
Повний матеріал уроку (разом з усіма фото, відео та малюнками) можна скачати ТУТ.
Джерело: https://uk.etcetera.media/diti-budut-v-zahvati-avtorskiy-keys-urok-dlya-molodshoyi-shkoli.html
Немає коментарів:
Дописати коментар